واکنش وزیر کار به اعتراض درباره دستمزد کارگری وام ۳۰۰ میلیون ودیعه مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ | میزان باز پرداخت وام مستاجران چقدر است؟ اختصاص ۱۰ هزار سهمیه بیمه تامین اجتماعی به کارگران ساختمانی تغییر مسیر قیمتی سکه و طلا | بازار طلا از فردا (۲۲ اردیبهشت) بازگشایی می‌شود قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نرخ طلا و سکه در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دریافت صورت‌حساب الکترونیکی شرط معافیت از مالیات معاملات طلا و ارز وزیر کار به اعتراضات درباره دستمزد کارگری واکنش نشان داد فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پایگاه‌های تعزیرات اطراف حرم مطهر رضوی راه‌اندازی می‌شود | امسال ارزش ریالی پرونده‌های تعزیرات استان ۱۹ هزار میلیارد ریال بوده است

  • کد خبر: ۲۱۲۹۱۳
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
پایگاه‌های تعزیرات اطراف حرم مطهر رضوی راه‌اندازی می‌شود | امسال ارزش ریالی پرونده‌های تعزیرات استان ۱۹ هزار میلیارد ریال بوده است
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی گفت: اتفاقاتی در حوزه نظارت و بازرسی انجام شده و به سمت کیفی شدن رفته است. در گذشته نظارت‌ها معطوف به سطح عرضه بود، اما اکنون به سطح توزیع با رویکرد پیشگیرانه تعمیم پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی مدنی امروز، یکم اسفندماه، در نشست خبری طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی‌کننده به ماحصل زحمات همکاران است. ما برای کمک به حوزه نظارت و بازرسی و اینکه سازمان تعزیرات بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد، گشت‌های مشترک داریم.

وی افزود: گاهی تعزیرات حکومتی خودش در این زمینه ورود پیدا می‌کند. گشت‌های مشترک روزانه ما ادامه خواهد داشت. در حال حاضر همکاران با نمایندگان دستگاه‌های مختلف در سطح شهر حضور دارند. تمرکز و نظارت‌ها در گذشته بیشتر در سطح عرضه بود، اما اکنون در سطح واحد‌های تولیدی است. پایگاه‌هایی در اطراف حرم ایجاد خواهد شد که قاضی تعزیرات حضور پیدا خواهد کرد.

مدنی بیان کرد: رسیدگی‌ها خارج از نوبت و با سرعت بیشتری در این ایام انجام خواهد شد. گزارشات مردمی باید خارج از تشریفات و در اسرع وقت انجام شود. ما آمادگی همکاری با همه دستگاه‌های نظارتی و بازرسی را داریم. در کنار اینکه در حوزه نظارت و بازرسی اولویت با پیشگیری است، اما در مواردی که اصرار و تکرار تخلف باشد، برخورد‌ها جدی‌تر و قاطع‌تر خواهد بود و پلمب، نصب پارچه و جریمه‌هایی با بازدارندگی زیاد خواهیم داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه امسال کار‌های خوبی با هم‌افزایی و با محوریت تنظیم بازار استان و شهرستان انجام شده است و مسافران و زوار نیز رضایت داشتند، عنوان کرد: اتفاقاتی نیز در حوزه نظارت و بازرسی انجام شده و به سمت کیفی شدن رفته است.

وی ادامه داد: در گذشته نظارت‌ها معطوف به سطح عرضه بود، اما اکنون به سطح توزیع با رویکرد پیشگیرانه تعمیم پیدا کرده است. تاکید شده باید تمامی چرخه تولید، توزیع و عرضه مورد رصد، پایش و نظارت قرار گیرد و همچنین اگر فرایند غلطی در حوزه نرخ‌گذاری وجود دارد، علاوه بر اعمال قانون، آن فرایند و رویه اشتباه اصلاح شود.

مدنی درخصوص پرونده‌های تشکیل شده در یازده ماه ابتدایی سال گفت: در این مدت بیش از ۵۵ هزار گزارش از دستگاه‌های مختلف به شعب تعزیرات ارسال و بیش از ۵۴ هزار مورد رسیدگی شده و میانگین زمان رسیدگی‌ها کمتر از یک ماه است. همچنین در این مدت بیش از ۳۱۴ مورد پلمب و ۲۸۵ مورد نصب پارچه یا پلاکارد تخلف داشتیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی اضافه کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال است. استان خراسان‌رضوی در حوزه نظارت و بازرسی کیفی‌تر برخورد کرده و اثرگذارتر بوده است. امسال تعزیرات ۱۲ هزار مورد بازرسی انجام داده و بیش از ۴هزار پرونده در گشت‌های همکاران ما تشکیل شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->